Prvi dojam je najvažniji! Kreiranjem dobre brend strategije stvaramo smjernice koje tvrtka koristi za stvaranje određene slike o sebi u svijesti sadašnjih i potencijalnih kupaca. To uključuje izradu vizualnog identiteta, definiranje vrijednosti tvrtke, pričanje priča o brendu i još mnogo toga. Više nije dovoljno imati dobar proizvod i uslugu, već tvrtke trebaju komunicirati s potencijalnim kupcima, potrošačima i klijentima kako bi doprijeli do njih.
Kao rezultat primjene brend strategije ljudi razvijaju određeni osjećaj ili mišljenje o tvrtki – osjećaj koji pokreće njihove odluke o kupnji i izaziva pozitivne emocije.
Odabirom adekvatnih marketinških kanala promovirat ćemo vaš proizvod ili uslugu na jedinstven, kreativan i inovativan način.
Dizajn je tihi ambasador vašeg brenda! Paul Rand
Andrije Hebranga 10
HR - 23000 Zadar
Hrvatska, EU
VAT IT/PDV ID: HR73679610672
MB: 5397570
OIB: 73679610672
IBAN: HR6524020061101023645
Break a leg d.o.o.