Koliko puta ste se pitali je li pravi trenutak za promjenu o kojoj već neko vrijeme razmišljate? I koliko puta su vas uvjeravali da biste trebali pokrenuti vlastiti posao, krenuti za svojim snovima i uživati u onome što radite?
Naš „prijelomni“ trenutak dogodio se početkom 2021. godine, kada je Anamaria slomila nogu. Vrijeme provedeno u oporavku i prisilnom mirovanju iskristaliziralo je ideju za poslovnim preokretom. I tako se naša dotadašnja suradnja na jednom projektu, preko kojeg smo se i upoznale, brzo pretvorila u ideju u otvaranju boutique agencije znakovitog imena „Break a leg! koja je došla kao logičan slijed cijele priče. S obzirom na pozitivnu konotaciju značenja uzrečice „break a leg” = „sretno“, ni trena se nismo premišljale oko naziva tvrtke.
Da je najteže pričati o sebi samima, vrlo dobro znamo pa smo zamolile naše bližnje koji nas dobro poznaju da to učine umjesto nas.
Motivated storyteller
& brand strategist
Anamaria je oduvijek bila komunikativna i kreativna osoba. Odabrala je struku u kojoj je znala da će moći pokazati svoj puni potencijal. Štoviše, ona je osoba koja voli vidjeti kako se stvari rade na najbolji mogući način i uvijek nastoji pronaći najbolje rješenje za svaki problem. Upravo zbog toga je lom njezine noge (koji je na koncu rezultirao pokretanjem vlastite agencije „Break a leg!) vjerojatno jedna od boljih stvari koje su joj se dogodile u 2021. godini.
Živi u skladu s vlastitim emocijama; ne u smislu da ju one vode kroz život (iako još uvijek plače „k'o kišna godina“ gledajući film Notebook po tko zna koji put), već ima jako dobru intuiciju i razvijenu empatiju prema ljudima oko sebe. Izvana se može činiti sasvim opuštenom i spontanom, ali vjerujte – ona uvijek analizira i preispituje, ponekad čak i previše! No, sve je to samo dio njezinog šarma.
Zbog ovoga se tako dobro slažemo, ja sam svojevrsni „down“ njezinom „up-u“, neutralnost naspram njezine euforije. Anamaria voli istraživati nova mjesta, uživati u dobroj hrani, pronalaziti zanimljive komade odjeće kojima unosi dodatnu živost u svoj prepoznatljivi stil. Ona već na prvi pogled zna što će na koji način spariti s postojećim odjevnim komadima u ormaru. I to zaista radi spontano, bez razmišljanja. Voli fotografiju i pažljiva je s detaljima. Svaki bitan trenutak u njezinom danu pronaći ćete na njezinom Instagram storyju – stoga joj nemojte zamjeriti ukoliko paralelno razgovara s vama i skrola po svom mobitelu – život „multitasking manijaka“ je puno kompleksniji no što možete zamisliti!
Čak i s najobičnijom pričom Anamaria će vas potpuno zaintrigirati, samo se trebate udobno smjestiti i prepustiti. Pouzdanost, srčanost i zarazni osmijeh neke su od njezinih osobina kojima će vas potpuno osvojiti!
Dedicated project manager
& communication expert
„Što ćeš biti kad odrasteš?“ pitali su jednom trogodišnju Ivanu, a ona je „k'o iz topa“ odgovorila: frizerka! Doduše, nije postala frizerkom, ali istini za volju, žena stvarno zna s kosom! I tako, kad već nije ostvarila djetinji san, bacila se Ivana na druge sfere za koje je nadarena: igre brojkama, odnosi s javnošću, strateško planiranje, strani jezici, psihoanaliza, life coaching, uređivanje interijera, turizam, vrtlarenje i slično, ili u ovom slučaju, i različito.
Ivana kao uspješan i uzoran student Fakulteta za turistički management u Opatiji stiže u tadašnju Dalmatinsku banku i nakon što je u godinu dana shvatila kako stvari funkcioniraju, preuzima novoosnovani odjel propagande koji pod njenim stručnim i vizionarskim vodstvom prerasta u Direkciju marketinga i korporativnih komunikacija prvo Dalmatinske pa Nove pa OTP banke (Bože, koliko banaka!?!?). Nakon dobrih #dvadesetineštogodina na toj zahtjevnoj menadžerskoj poziciji Ivana napokon posluša sebe, pospremi u ormar sva svoja stroga poslovna odijelca, navuče tenisice i otrči u poduzetničke vode.
E sad, odakle njoj IDEJA da se uključi u projekt obrazovanja odraslih na području kulturne baštine; odakle joj VIZIJA kako povezati more, kopno, rijeke i planine i organizirati sportski event; odakle snaga i predanost da REALIZACIJA bude besprijekorna i bez greške? Vjerojatno kroz konstantno usavršavanje i osposobljavanje, ali sigurno i kroz iskustva skupljena za vrijeme bicikliranja, planinarenja, trailova, druženja s mnogobrojnim prijateljima i kolegama te čitanja svega čega se domogne. Doduše, nije ni važno, važno je da je sve to „pokupila do zadnje mrvice“ i ponijela sa sobom u ovaj novi maštoviti projekt zvan „Break a leg!“
Vrtlarenje? A dobro, nećemo sad pretjerivati...
Innovation enthusiast
& creative visionary
Andrije Hebranga 10
HR - 23000 Zadar
Hrvatska, EU
VAT IT/PDV ID: HR73679610672
MB: 5397570
OIB: 73679610672
IBAN: HR6524020061101023645
Break a leg d.o.o.